TO "Vila" na Festvalu u Banjaluci
Tamburaški orkestar

T.O."Vila" 2010-2015.god peta generacija

- Nakon nekoliko godina uspešnog rada 2010.godine dolazi do promene sastava orkestra. Svim članovima orkestra zajednička želja bila je održanje vrednosti koje su stvorile generacije pre njih te neprestano usavršavanje svog umetničkog izraza. U narednim godinama orkestar beleži niz uspešnih turneja i učešća na festivalima. U ovom periodu članovi orkestra su putovali u Grčku, Ukrajinu, Češku, Poljsku, Pariz, Moskvu, Italiju, Švajcarsku, Austriju i zemlje u okruženju.
- Prekretnica u radu orkestra bilo je učešće na Međunarodnom Čanadskom festivalu u Rumuniji 2012.godine gde je zahvaljujući svom zapaženom nastupu orkestar dobio pozive na brojne festivale u regionu. Iste godine na međunarodnom festivalu Starčevačka tamburica orkestar Vila je osvojio III mesto.
- Uspešna saradnja sa mnogobrojnim orkestrima postoji zahvaljujući kompanktnosti orkestra koja je potekla od dirigenta Ivana Saboa. On je svojom strpljivošću i predanim pedagoškim radom zadobio pažnju i ljubav brojnih ljubitelja tambure. U orkestru svira nekoliko generacija i 2013.godine "Vila" je gostovala kao veliki tamburaški orkestar na festivalu Veče uz tamburu u Banja Luci. Članovi "Vile" su takođe bili učesnici Festivala tamburaške muzike koji se odražava svake godine u najsevernijem crnogorskom gradu Pljevljima, a ima za cilj promovisanje novih tamburaških pesama.
- Veliki uspeh je ostvaren 2013.godine i na Tamburaškom saboru u Deronjama koji okuplja najbolje tamburaše iz svih krajeva Srbije. Orkestar je osvojio nagradu za najlepšu novu pesmu pod nazivom "Postava" koju je za orkestar napisao Radoslav Kolarov, a aranžirao Ivan Sabo. Na ovom festivalu Vladimir Kosanovic je osvojio nagradu za najboljeg primaša.
- Visok amaterski nivo muziciranja potvrđen je pobedom na XIII međunarodnom festivalu Bisernica Janike Balaža. Jedan od najcenjenijih festivala u svetu tamburaške muzike se održava svake godine u Novom Sadu i okuplja najbolje male tamburaške orkestre iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Na Bisernici Vladimir Kosanovic je osvojio nagradu za drugog najboljeg primaša, a TO "Vila" je proglašen za najbolji orkestar.
- Nagrade na gotovo svim tamburaškim festivalima u Srbiji i regionu krunisane su jos jednim priznanjem. PČESA 2013. je proglasila tamburaški orkestar Vila za najbolji orkestar u 2013.godini, a dirigentu Ivanu Sabou uručeno je Majstorsko pismo za doprinos tamburaškoj muzici i napretku mladih tamburaša.
- Tamburaški orkestar Vila uspešno neguje srpsko muzičko-folklorno nasleđe,a na repertoaru se nalaze i dela klasične i zabavne muzike kao i tradicionalna muzika drugih naroda. Aranžmane raznolikog i kompleksnog repertoara napisao je dirigent Ivan Sabo. Pod njegovom palicom smenjuju se generacije, i nastaju sve uspešniji mladi amateri, a neki od članova su se talentom i predanim radom apstrakovali na viši nivo i postali profesionalci. Među njima su Bojan Morvai...
- Članovi orkestra:
Primaši: Vladimir Kosanović, Milana Milanković, Jelena Desančić, Aleksandar Sremčić, Melanija Popin, Višnja Dragičević, Saša Mišić
Basprimaši: Andrija Stojanović, Aleksandar Gavrančić, Dušan Igić, Robert Pap, Đorđe Milutinov, Dušan Majkić, Marko Dulić, Miloš Reljin, Miroslav Popin, Jovan Tošić